דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירוע במועדון לבת מצווה כולל אטרקציות 

מאת    [ 03/07/2012 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2204 פעמים ]

אירוע במועדון לבת מצווה כולל אטרקציות

 

כחלק מאירוע במועדון לבת מצווה או בת מצווה כמובן, יש אטרקציות. האטרקציות משתנות ממועדון למועדון, על מנת שתקבלו את הניחוח, להלן חלק מהקיימות:

 

דוכני המזון במועדונים

 

בדוכני המזון יש תמיד מאכלים מיוחדים לגילאי בת מצווה, היינו לא ילדים ממש אבל גם לא מבוגרים. המאכלים יכולים להיות בסיסיים כמו נקניקיות בלחמנייה, ויכולים להשתכלל יותר. יש מועדונים לבת מצווה המציעים פיצות, תירסים, צמר גפן מתוק. יש דוכנים להכנת קרפ, פנקייק, ואפל בלגי או אמריקאי. יש מועדונים לבת מצווה המציעים גם גלידות וקינוחים שונים, מפל שוקולד הוא אחת האטרקציות החביבות יותר על ילדי בת המצווה וחבריהם. יש שהמועדון לבת מצווה מתמקד באוכל קצת יותר רציני ומציע מוקפצים, בורקסים, סושי וכדומה. מה שחשוב הוא שיהיה מספיק אוכל ואף אחד לא יישאר רעב, שהאוכל יהיה טרי כמובן ושיוגש בצורה יפה ומפתה.

 

לא משנה אם אתם חוגגים בת מצווה צנועה בבית שלכם, במועדון לבת מצווה או באולם נוצץ מפואר ויוקרתי עם אטרקציות מיוחדות לבת מצווה, סביר שתזדקקו לשירות של קייטרינג. קייטרינג לבת מצווה הוא אחד הפרמטרים החשובים שיקבעו את מידת הצלחתו של האירוע, כאשר המוזמנים נהנים מקייטרינג משובח וטעים הם ישמחו להישאר באירוע וליהנות בו, כאשר המוזמנים סובלים מקייטרינג תפל ולא טעים הם יעדיפו למהר ולצאת מהאירוע ולא להשתתף אתכם בחגיגת בת המצווה.

רקדני מועדון ומופעים מיוחדים

 

מועדונים לבת מצווה רבים שוכרים את שירותיהם של רקדנים שונים, קוסמים או להטוטנים מסוגים שונים ומציעים את ההופעות כאטרקציה נלווית למסיבת בת המצווה. כמעט כל ילד יכול להתחבר לסוג מסוים של רקדנים או להטוטנים, יש ילדים שיעדיפו מופע קסמים או קרקס או אפילוט פעילות אקסטרים כלשהי ואחרים יעדיפו מופע ריקודים. מופעי ריקודים יכולים להיות מגוונים ביותר, רקדני סלסה, רקדניות בטן, רקדני קאפווארה, מעגלי מתופפים ועוד. לעיתים מועדונים לבת מצווה מציעים מופע ריקודים בלבד ולעיתים מדובר ברקדנים המרקידים את האורחים או אפילו מלמדים אותם ריקודי שורות או כל ריקוד אחר.

 

קריוקי בבת מצווה

 

מועדונים לבת מצווה רבים מציעים למסיבת בת המצווה שלכם את אטרקציית הקריוקי. קריוקי לעולם לא יוצא מהאופנה, כולם אוהבים לשיר ולצחוק כשהחברים שרים ומזייפים.. קריוקי מכניס אווירה של שמחה והתלהבות לערב והוא נחשב אחת האטרקציות הטובות ביותר לכל מסיבת בת מצווה במועדון או בבית. לקריוקי טוב צריך שמועדון בת המצווה יהיה מצויד בהתאם, מבחר שירים, דיג'י מנוסה בקריוקי וציוד אלקטרוני מתאים.

האינפורמציה נלקחה מהאתר

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב